O experiență tată- fiu transformată într-un spot TV
Un articol de: Tudor Hristescu
“O experiență tată- fiu transformată într-un spot TV” – Cred că e un titlu corect pentru povestea spotului pentru mașina Skoda Kodiaq. De fapt povestea asta ar trebui să aibă două ramificații: prima ar fi cea în care să discutăm despre cum este posibil, din punct de vedere tehnic / artistic / buget să faci un spot în munți – dar super low budget. Iar aici răspunsul e simplu: o echipă mică, formată din oameni creativi, cu multă experiență, un set bun de lentile și o cameră video mică dar foarte performantă – Sony a7 III, alături de un gimbal Ronin S, un Slider Rhino automatizat și neapărat o dronă, în cazul nostru un DJI Phantom 4 pro V2. Toate cele de mai sus nu fac nimic în calitatea producției video, însă, dacă nu te ajută vremea bună și neapărat o prospecție bine făcută înainte. Și aici ajungem la partea a doua a poveștii, partea cea mai frumoasă și emoționantă, în care căutarea unor locuri frumoase în munți s-a transformat într-o mică experiență de aventură tată – fiu. Am plecat din București pentru trei zile împreună cu băiatul meu în vârstă de 10 ani cu gândul să căutăm locuri frumoase în Munții Iezer Păpușa. Ne-am luat cu noi provizii de mâncare, apă, saci de dormit și tot ce ne mai trebuia pentru un foc de tabără pe seara. Planul a fost simplu, ne-am ținut de el și a fost minunat: ziua ne plimbam cu mașina prin munți și când se făcea seară ne opream pe marginea drumului, pregăteam focul, mâncam, ne așezăm pe scaune și ne uităm la stele. În fiecare seară am dormit în mașină, fie într-o poiană, lângă un pârâu sau în vârf de munte, într-un peisaj mirific. Au iesit si cateva poze frumoase:
În timpul zilei ne-am plimbat, cu mașina sau pe jos, iar eu mă mai opream din loc în loc să fac poze. Am adunat astfel un portofoliu serios de posibile locații de filmare pe care ulterior le-am discutat cu agenția și clientul la București, ne-am făcut un plan și peste o săptămână m-am întors cu echipa de filmare și două mașini Skoda Kodiaq în munți și am trecut la producția video a spotului. Mulțumesc colegilor mei Vlad Anitei și Aurel Minulescu pentru tot ajutorul creativ și de producție pe care l-au pus în acest spot. De asemenea jos pălăria pentru Alexandra Gheorghe și Bogdan de la Roddia, care au fost alături de noi în fiecare minut al filmării și ne-au ajutat cu toate cele necesare. Aici este versiunea “director’s cut” a spotului:
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Always active
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.