Campania “Inimă de piatră” a ajuns la noi prin agenția Circles Colab (Andreea Sandu, Delia Arghir-Pigulea, Arpad Rezi, Sebastian Olar) și a fost prima oară când Parcfilm a colaborat cu Habitat for Humanity.
Așa am aflat și noi ce proiecte cool au cei de la Habitat, cât bine au făcut de-a lungul timpului în România și peste tot în lume.

Campania a venit din start cu o provocare cât casa, la propriu: cum să facem o inimă gigantică de piatră, dar care să fie transportaibilă într-un platou de filmare, care să arate a piatră, dar să nu fie de piatră, și care atunci când e filmată de aproape să fie chiar de piatră, astfel încât să sară din ea bucăți reale atunci când e lovită cu un baros.

Soluția a trecut prin foarte multe stadii, până s-a ajuns la ce se vede: o inima de ipsos from patinată și executată de echipa de recuziteri a lui Florin Holban. Iar pentru cadrele de detaliu am avut un bloc de peste 200kg de piatră adevărată care a fost filmat, cu multe protecții pe cameră si obiective, ca să evităm dezastrele.

Construcția inimii a durat mai bine de o săptămână, cu toate stadiile de cizelare și de patinare (învechire) prin care a trecut.

Andreea Păduraru a regizat frumos și pe liniște un spot a cărui imagine a fost semnată de Vlad Aniței. Spotul a fost filmat în platoul Videolink, care nu a mai văzut atâta piatră la un loc niciodata, probabil.

Muzica a fost făcută pe comandă de prietenii de la Global Records iar mixul audio in atelierul celor de la Start Rec, iar editul video și colorizarea în studioul de postproducție Parcfilm, condus cu pricepere de Ilinca Nanoveanu.

Aici, pe scurt, un vibe „behind the scenes” de la filmarea spotului Inima de piatră:

Clipul care a rezultat, acum pe TV, poate fi văzut aici!