Ei bine, nu e mare test, doar o chestie pe care simteam nevoia sa o fac.

Dupa ce am tot filmat si m-am tot jucat cu toate generatiile de camere Gopro care mi-au trecut prin maini, am simtit nevoia sa abordez subiectul putin mai tehnic si sa vad ce se intampla atunci cand modifici setarea filed of view din meniul camerei. Desigur toate acest moduri sunt crop-uri.

Se pare ca scapi de efectul de fish eye doar atunci cand setezi camera pe “narrow”, doar ca in cazul asta zgomotul din imagine devine deranjant, din punctul meu de vedere. Probabil lucrurile se intampla mai bine in conditii mai bune de iluminare, cand camera nu trebuie sa compenseze cu gain lumina slaba, cum e cazul aici.

Testul a fost filmat la 1080p si am folosit un Go Pro Hero 2.

Update GoPro Hero 4

Acum am ajuns la GoPro Hero 4 Black, dar si la urmatoarele ganduri intelepte: nu prea ma mai intereseaza FOV-ul cu care inregistrez pe GoPro. Folosesc setarea standard, wide, care e cea nativa a senzorului, inregistrez la rezolutia maxima (4K) si apoi aplic in post un efect de-fish care mai nou e built in in Adobe Premiere Pro.